Перенесення мобільного номера з 1 травня. Як це працюватиме? Все що треба знати…

Послуга із перенесення абонентських номерів для користувачів мобільного зв’язку (MNP) запрацює з 1 травня.

Cуть послуги: абонент мобільного зв’язку зможе перейти на обслуговування до іншого оператора, зберігши свій мобільний номер.

Що таке MNP?

Mobile Number Portability – це послуга повного перенесення номеру до іншого оператора. Вона дозволяє змінити оператора і при цьому зберегти свій номер, включно із кодом.

З появою в Україні MNP ваш номер належитиме вам, а не операторам. Сьогодні мобільний номер – це половина життя. На ньому: банківські та дисконтні картки, акаунти у соцмережах, доступи до сайтів та мобільних додатків, контакти друзів, родичів чи клієнтів.

За кордоном така послуга доступна вже давно. В Україні відповідний закон був прийнятий ще в 2010 році, але включення послуги постійно відкладали.

Наразі в Національній комісії регулювання зв’язку кажуть, що все готово і послуга запрацює з 1 травня цього року. Оператори також тестують обладнання і запевняють, що готові до її запуску.

Що треба зробити, щоб змінити оператора і зберегти свій номер?

Переконатися, що номер зареєстровано на вас. Для цього необхідно зателефонувати своєму операторові, або відвідати його офіційний магазин. Співробітники магазину або call-центру скажуть вам, чи зареєстровано номер на вас. Якщо номер незареєстрований, то треба пройти процедуру реєстрації у поточного оператора.
Подати заявку на портацію новому оператору. Заявку можна буде подати онлайн або особисто – на сайті оператора або у фірмовому магазині.
Отримати нову SIM-карту, на яку буде перенесено номер. Як тільки оператор, від якого ви йдете, дасть згоду на перенесення вашого номеру, ви зможете прийти до найближчого фірмового магазину свого нового оператора та отримати там нову SIM-картку, на яку після цього буде автоматично перенесено ваш номер.
Чи може оператор відмовити у перенесенні номера?

Є декілька причин, через які поточний оператор або система можуть відмовити абоненту в отриманні послуги:

Номер не зареєстрований;
Номер зареєстрований на іншу особу;
У заяві про перенесення подані неповні або недостовірні дані;
Надання послуг було припинено з причин, передбачених законодавством (шахрайство та інше).
Після останнього перенесення абонентського номера не минуло 30 календарних днів;
Абонент подав заявки на перенесення номера кільком операторам мобільного зв’язку.

джерело

Share