“Заплатив за зустріч з Трампом”: BBC видалила скандальну статтю про Порошенка, до рішення суду

Служба BBC видалила зі свого сайту статтю, щодо якої подав позов чинний президент України Петро Порошенко, оскільки очікує рішення суду.

Про це повідомляє Громадське з посиланням на прес-службу BBC.

«Ми вирішили видалити статтю з нашого веб-сайту на час очікування результату», — йдеться у повідомленні.

Також у BBC вважають, що «діяли в інтересах суспільства і будуть продовжувати захищати цю справу».

Раніше адвокат Порошенка зазначив, що «президент дуже задоволений ухвалою Високого суду Англії». Додамо, що відбулось попереднє слухання справи.

Приводом для позову стала публікація про те, що Порошенко заплатив за зустріч із президентом США Дональдом Трампом 300 тисяч фунтів (близько 400 тисяч доларів — ред.). У позові вказано, що BBC відмовилось опублікувати спростування або вибачення. Публікацію наразі видалили із сайту видання.

Джерело

Share